زندگي و خدمات پولس

12 برادران عزيز، مي خواهم اين را نيز بدانيد كه آنچه براي من پيش آمده ، در واقع به اشاعه و گسترش پيغام انجيل منجر شده است ؛ 13 زيرا اكنون همه ، منجمله سربازان گارد، بخوبي مي دانند كه من بعلت مسيحي بودن ، در زندان بسر مي برم . 14 بعلاوه ، زنداني بودن من باعث شده كه بسياري از مسيحيان اينجا، ديگر ترسي از زندان نداشته باشند؛ و صبر و تحمل من به آنان جرأت بخشيده كه با شهامت بيشتري پيغام مسيح را اعلام كنند.
15 البته ، بعضي به كاري كه خدا توسط من انجام مي دهد، حسادت مي ورزند و به همين علت مي كوشند كه خودشان نيز انجيل را موعظه كنند؛ هدف ايشان از اين كار اينست كه مورد تشويق و توجه ديگران قرار گيرند. اما بعضي نيز انگيزه و هدفي خالص براي اين كار دارند؛ 16و17 اينان مرا دوست دارند و پي برده اند كه خدا مرا براي دفاع از حقيقت به اينجا آورده است . عده اي هم براي اين موعظه مي كنند كه حسادت مرا برانگيزند، با اين تصور كه پيشرفت كار آنان ، غمي به غمهاي من در زندان مي افزايد. 18 اما هركس با هر انگيزه و هدفي انجيل را موعظه كند، باعث شادي من مي شود، چون بهرحال پيغام نجات بخش مسيح به گوش همه مي رسد.
بلي ، شادي من پايان نخواهد پذيرفت ، 19 زيرا مي دانم تا زماني كه شما برايم دعا مي كنيد و روح القدس نيز مرا ياري مي نمايد، تمام اين امور به نفع من تمام خواهد شد. 20 آرزوي قلبي و اميد من اينست كه هرگز در انجام وظايف خود، شرمنده و سرافكنده نشوم ، بلكه همواره آماده باشم تا در تمام سختيها با كمال دليري درباره مسيح سخن بگويم ، همانطور كه در گذشته نيز چنين كرده ام ؛ تا بدينوسيله ، چه زنده باشم و چه بميرم ، باعث سربلندي مسيح گردم . 21 چون براي من ، «زندگي » فرصتي است براي خدمت به مسيح ، و «مرگ » به معني رفتن به نـزد او مي بـاشد. 22 اما اگر زنده ماندن من ، سبب خواهد شد كه عده بيشتري را بسوي مسيح هدايت كنم ، در اينصورت واقعاً نمي دانم كدام بهتر است ، مردن يا زنده ماندن . 23 گاه مي خواهم زنده بمانم و گاه آرزو مي كنم كه اين زندگي را ترك گويم و به نزد مسيح بشتابم ، كه اين براي من خيلي بهتر است . 24 اما در حقيقت اگر زنده بمانم ، مي توانم كمك بيشتري به شما بكنم . 25 بلي ، وجود من هنوز در اينجا لازم است ؛ از اينرو يقين دارم كه باز مدتي در اين دنيا خواهم ماند و به رشد و شادي شما در ايمان ، كمك خواهم نمود. 26 ماندن من ، شما را شاد خواهد ساخت ؛ و هنگامي كه نزد شما بيايم ، مطمئنم او را تجليل خواهيد كرد كه مرا سالم نگاه داشته است .
27و28 اما هر چه براي من پيش آيد، چه شما را بار ديگر ببينم ، چه نبينم ، به ياد داشته باشيد كه همواره بايد همچون مسيحي واقعي زندگي كنيد، تا هميشه خبرهاي خوب در باره شما به من برسد و بشنوم كه دوش به دوش يكديگر، استوار ايستاده ايد و هدف همگي تان اينست كه بدون توجه به مخالفتهاي دشمن ، پيغام نجات بخش انجيل را به همه اعلام كنيد. همين امر براي ايشان نشانه هلاكت است ، اما براي شما نشانه اينست كه خدا با شماست و به شما زندگي جاويد عطا كرده است . 29 زيرا خدا به شما اين افتخار را داده است كه نه فقط به او ايمان آوريد، بلكه در راه او متحمل زحمات و مشقات نيز بشويد. 30 در اين مجاهده و پيكار، ما با يكديگر شريك مي باشيم . شما در گذشته شاهد زحمات من در راه مسيح بوده ايد، و همانطور كه مي دانيد هنوز هم درگير همان زحمات و مبارزات هستم .

دربارهٔ nimakhadenlou Dar Sarzamine Pars

مسیح برادرم را به من بازگرداند و قلبم را خانه خود ساخت. نجات و آرامش ما انسانها فقط ازطریق مسیحیت امکان پذیر است.در این وبلاگ سعی کرده ام به تبلیغ این راه روشن بپردازم؛ باشد که مسیح یاریم کند. نیما خادملو

Posted on 18.03.2015, in Без рубрики. Bookmark the permalink. دیدگاه‌ها برای زندگي و خدمات پولس بسته هستند.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.