دوم قرنتیان ۳

آن خطاكار را ببخشيد

5 بدانيد آن شخصي كه باعث تمام اين ناراحتي ها شد و در نامه ام به او اشاره كردم ، نه فقط مرا رنجاند، بلكه بيشتر سبب رنجش شما شد يا لااقل برخي از شما. اما نمي خواهم بيش از اندازه نسبت به او سختگير باشم ، 6 چون آن شخص در اثر رفتاري كه اكثر شما نسبت به او نشان داده ايد، به اندازه كافي تنبيه شده است . 7 اكنون بايد او را ببخشيد و تسلي دهيد، وگرنه ممكن است فشار يأس و اندوه ، او را از پاي درآورد. 8 پس خواهش مي كنم به او نشان دهيد كه دوستش داريد.
9 من آن نامه را به آنصورت نوشتم تا ببينم كه تاچه حد از من اطاعت مي كنيد. 10 وقتي شما كسي را ببخشيد، من نيز او را مي بخشم . و اگر من كسي را ببخشم ، با اجازه مسيح و بخاطر شما مي بخشم ، البته اگر فكر مي كنيد كه بخشيدن من واقعاً لازم است . 11 دليل ديگري كه سبب مي شود اين شخص را ببخشيم ، اينست كه نبايد بگذاريم شيطان از اين فرصت بهره برداري كند، چون همگي ما از حيله هاي او آگاهيم .

دربارهٔ nimakhadenlou Dar Sarzamine Pars

مسیح برادرم را به من بازگرداند و قلبم را خانه خود ساخت. نجات و آرامش ما انسانها فقط ازطریق مسیحیت امکان پذیر است.در این وبلاگ سعی کرده ام به تبلیغ این راه روشن بپردازم؛ باشد که مسیح یاریم کند. نیما خادملو

Posted on 19.02.2015, in Без рубрики. Bookmark the permalink. دیدگاه‌ها برای دوم قرنتیان ۳ بسته هستند.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.